زاویه؛ به نقل از TechCrunch، تیک تاک با افزودن امکان فیلتر محتوا به ابزار «Family Pairing» در تنظیمات محتوا و حریم خصوصی، امکان پیوند حساب نوجوانان به والدین را فراهم می‌کند. فیلتر محتوا به کاربران اجازه می‌دهد، ویدئوها را با کلمات یا هشتگ‌هایی که نمی‌خواهند در فیدهای بخش «For You» یا «Following» ظاهر شود، حذف کنند.

تیک تاک این فیلتر را کمکی به والدین در کاهش احتمال مشاهده محتوای آزاردهنده و مضر توسط فرزندانشان می‌داند.

این پلتفرم در پستی وبلاگ نوشت: «برای افزودن این ویژگی به «Family Pairing» با کارشناسان در رابطه‌ با چگونگی برقراری تعادل بین نیازهای خانواده‌ها در انتخاب بهترین تجربه و احترام به حقوق جوانان برای حضور در دنیای آنلاین مشورت کردیم. بنابراین به‌ طور پیش‌فرض، نوجوانان می‌توانند کلیدواژه‌هایی را که والدینشان اضافه کرده‌اند، مشاهده کنند.»

کلیدواژه‌هایی که والدین اضافه می‌کنند، با افزودن لایه‌ای شخصی‌سازی‌شده در بالای سیستم سطوح محتوای تیک تاک، از نمایش محتوایی با موضوعات مربوط به بزرگسالان یا ترکیبی به مخاطبان بین 13 تا 17 سال جلوگیری می‌کند.

تیک تاک در ماه مارس کنترل‌های زمان صفحه نمایش خود را با گزینه‌های سفارشی‌تر به‌روزرسانی کرد، تنظیمات پیش‌فرض جدیدی به حساب‌های نوجوان افزود و «Family Pairing» را به منظور کنترل‌های بیشتر والدین توسعه داد. از نمونه اقدامات این برنامه، تعیین زمان نمایش 60 دقیقه روزانه به‌طور پیش‌فرض برای نوجوانان است. پس از عبور از این زمان از نوجوانان خواسته می‌شود، برای ادامه پیمایش یک رمز عبور وارد کنند.

تیک تاک مدعی است که تقریباً سه‌چهارم نوجوانان محدودیت را حفظ و بیش از 850 هزار نوجوان و خانواده‌هایشان از «Family Pairing» برای تنظیم محدودیت‌های نظارتی، استفاده می‌کنند.

پیوند منبع